Wednesday, March 18, 2009

remuk & ketuk

Apa yang ketuk, apa yang remuk? Ceritanya berlaku pada hari selasa lepas... aku ada ujian amali MARA. Dengan cukup bersedianya aku melangkah... Jam 8.30 aku dah terpacak kat IKM kg.Pandan.

ingat nak kena buat drawing ke hape...last², lab test..mgkn photoshot @ illustrator dalam pemikiran aku. sebab, aku mintak multimedia designer. Bile aku log in jer...satu software jer yang aku nampak..Autocad!!! arggghhhhh!!!apekejadahnya semua ini...

Test 5 jam...ermmm..aku dah busan..basic jer haku tau...soklan cam hape...hehehe..
last² aku just buat soklan 1st pastu, aku cabut...hahahaha...
sebelum keluar aku sempat tanye kat mamat yang jage ujian tue..Test nie untuk ape...dengan tenang dia jawab...interior designer....adeeehhhh!!!!aku kah yang salah isi??mungkin tidak...pastu, aku tanye lagi, multimedia amali bile? dia pon jawab...oOoo..semalam la...ermmm....REMUK hatuku....adoii yaiii.!!!

dengan perasaan x bape best...aku blah dari tempat kejadian...sib baik ade gak aktiviti aku hari tu...aku g nganto baju enche orenz kat menara HP. ade la sket masyuk hari tue...alhamdulillah...

Pikir punya pikir...dengan bangganye aku g kedai mengetuk dan mengecat kereta. Bertanyakan tentang berapakah harga membaik pulih kemek di kereta aku..ahehehe...best jer dengar apek tu cakap...ini kemek ka...rm 60m la...petang nie siap.hehehe..aku pon ok beres...

calling jepon ajak lepak...umah dia hanya 10 minit jer dari kedai tue...elok jer jepon sampi...kete aku pon siap...akekeke...rokok pon ade separuh lagi...hahaha...dah tak kemek dah...kembali seperti asal....seronok aku!!!hahaha...mase nak bayo aku cong sket apek tu mintak kurang...ok la rm50 suda la...hehehe...dia pon ok..jimat dan sennag kira...

so...berguna gak la cuti aku hari tue....hehehe...akhir kata...selalulah ada back up plan untuk setiap aktiviti anda...hahaha

2 comments: