Thursday, March 19, 2009

hari² cuti...ha ha ha




Adeh..Perihal di office...hari² aku rase cam cuti...sb, kebanyakkan kije leh siap sebelom lunch...


kalo ade time bz pon sehari dua jer...yang kire bz sebab dapat work sejam sebelom abis waktu kije...hahaha...


semalam ngan hari nie, boss x ada kat opis...lalalala...memang best...
tp, bile aku pk balik...ermmm....lame mane aku leh tahan ngan keadaan camnie...
hari² aku same jer...lepak kat opis jer...kadang² jer kuar jumpe supplier...
aku nak cabut dari keadaan skang!!!New life!!!...refresh!!!

Memang seronok hari² lepak jer...
but, i have no benefit here...cuti tahun aku dah tinggal 2.6 hari jer...
aku dah 2 tahun dah kat sini...cuti tahun pon tak naik...nie kan pulak gaji...
ermmm...skang nie lagi la musim gawat!!!lu pikir la sendre...

Aku tak dapat kepuasan!!!memang jawatan aku betul kat sini...tp,aku nak lebih..
byk lagi yang aku xdapat xpressi kat sini...aku hanya seorang designer yang dikelilingi mereka²yang tak tau apa itu art!!!survival!!!

aku bukan dalam kelompok sebenar aku...
tempat aku leh berkongsi idea dan pendapat....
tapi, aku byk dapat ilmu kat sini...dari wat design sampai kire stock,sume aku dah buat...
boleh lah kalo nak bukak company...semua selok belok aku dah tau...hehehe...

insya'Allah...

hari rabu lepas...balik jer kije lepak jap ngan abg.azni (si rambut putih)...fotografi yang sangat othai!!!byk amik pic² event sini sana...aku kagum ngan cerita dia...byk info aku dapat...
aku rase sangat seronok dapat beborak ngan orang yang sealiran dgn aku...kepuasan!!!

Bukan aku nak mengeluh...tak baik...
aku pasti, nie bukan takdir aku...takdir aku jauh lebih baik dari nie.
Usaha sudah...bertawakal jer sekarang...
Aku pasti, Tuhan merancang sesuatu yang terbaik untuk aku dan keluarga...

adoiii yaiii...skip the emo part!!!....lalala...let's get indie!!!
hehehe...aku dah tak tau ape yang nak di karutkan!!!

-Adios-

4 comments:

  1. save satu jawatan utk aku kalau ko bukak company sendiri yer.. leh?

    ReplyDelete
  2. okieee...ko nak jaw per??acc manager??hehehe

    ReplyDelete
  3. tak yah ler acc manager.. CEO jer...
    huahuahua..

    ReplyDelete