Thursday, March 5, 2009

Nismoclub Family Day...aku x pegi!!!

Setiap tahun Nismoclub akan buat Family Day...Last year kat bukit merah ( aku x follow ), Tahun nie kat Cherating ( aku x follow gak ). hehehe... Mungkin budget agak kasar kot!!!
Situasi nie berlaku Malam khamis lepas, di rumah Tn. Presiden Nismoclub. Memandangkan aku x follow.So, datang membantu jer la aper yang patot...

Acara malam tu ialah mengasingkan stok baju mengikut saiz, potong kad cabutan bertuah dan makan!!!akekeke...
Memang rugi rasenye tak ikut. Dianggarkan lebih seratus bijik kereta Nissan dari seluruh semenanjung akan berkumpul di Sana.
Bestkan!!! Besok acara Flag off di Taman Melati...
Thanks to para penaja semua. Tan Chong Motor, Continental and max-oil!!!
besok pepagi just datang menjuinkan diri la sekejap!!!hehehe...dapat makan free...tu yang penting!!!wakakaka..
Insya'allah...Kalo ade rezeki tahun depan aku nak follow p FD!!! Mesti meriah, dapat jumpe kawan² yang kenal kat forum...tihihi...
So,ape² pun hope trip 3 hari 2 malam korang ker cherating selamat pergi dan balik...
Tangkap la gambor byk² aku nak tengok...akekeke


No comments:

Post a Comment