Wednesday, March 11, 2009

Remuk hatiku!!!

Adoiii yaiii!!!

dalam kegembiraan terselit kelukaan!!!hik!!hik!!!hik!!!
minggu lepas, aku dan family aku ke kalumpang resort di tanjung Malim untuk beristirehat.
Tempat memang cool. di tambah dengan hujan renyai² dan air sungai yang dah kompom² sejuk..

yang tak bestnye!!! sebelum balik ke rumah...
kete aku kena saduk!!!belah tepi blakang...
KEMEK kat tulang atas bumper...menusuk ke hatiku...
adoii yaiii!!!!nak ku maki benda dah jadi...
so, cam biaso lah...berlagak cool jer la...
dalam hati terbakor!!!!

Last² mamat tu offer aku rm40!!!mak aih!!!...
dia hengat beskal ker ker...kalo beskal pon nak tukar prewel mati buleh la...
kuang² aku kena ada dalam rm150 untuk ketuk...
masuk cat mau rm150!!!
tak ker RM300...

deal² dah tahap tepu...dia hulur Rm100...ermmm..
Amik je la...dah lebih dari offer asal...

sedey²...keteku kemek...

tp, xpe la...kena time parking...kete park pun leh kena sondol...inikan plak on the road!!!
so, berhati² lah...malang mmg xde bau...bau hangit satu badan ade la...

2 comments:

  1. byk tul kejadian ttg keter ko sejak akhir2 ni yer..

    mintak tukar keter baru ler tu..

    haih..

    ReplyDelete
  2. x nak...aku sayang keter aku tu!!!best!!!hahaha

    ReplyDelete