Monday, February 2, 2009

Lengkap Kembali




Akan kubina sebuah jambatan emas
demi menghubungkan aku dengannya
a
kan ku reka mesin merentas masa
supaya dapat bersamanya setiap masa dan ketika

Akan ku rakamkan semua saat indah
bersamanya ke dalam sebuah pita video
akan ku lakarkan sebuah lukisan
untuk menggambarkan keagungannya

Diri ini lengkap kembali
bila bersama dengannya
dengannya rasa cukup gembira
tak mungkin ada selainnya

Akan ku ciptakan sebuah kapal angkasa
untuk ku pergi ke sana bersama-samanya
akan ku bina istana semegah Taj Mahal
sebagai tanda kasih sayangku
yang kekal abadi

Sekarang semuanya lengkap...



Amacam? Mengancam? hahaha...

Silalah dapatkan album terbaru Butterfingers yang berjudul " kembali ". Lagu ni terus menjadi pujaan hatiku... Lagu² lain pon memang "baeekkkk". Tak rugi kalau beli.

Bait dan irama yang indah.Pendek kate, lagu yang memang menyentuh perasaan. Pertama kali dengar terus menusuk dalam jiwa...hahaha... tiga empat kali juga aku putarkan lagu ni masa memandu. Tak jemu la aku mendengarnya.

Sampaikan isteri aku pun dah layan butterfingers.hahaha...Mau tak, dari tak suka jadi suka.Siap muat turun dalam telefon bimbit lagi.kalah aku!!!hahaha...

Apepun...lagu ni aku tujukan khas buat isteriku...Dah takde orang lain dah aku nak bagi lagu ni...hahaha...Aku harap mahligai yang aku bina bersamanya sentiasa dibawah lindungaNya...Dan segala apa dugaan dan rintangan,onak ranjau,pahit manis, suka duka dalam perjalanan ini,bakal menjadi cerita kami masa depan...

1 comment: