Thursday, February 12, 2009

gathering B13


Semalam time aku cari ilham, nak buat custom album. Aku open la beberapa pic design yang dah siap. Nie time gathering Nissan Sentra B13, kat Stadium Shah Alam, tahun lepas.
Pic nie sekadar nak berkongsi kegembiraan kami semua masa tu...
walau pon jumlah yang turun hanya 31 bijik, tapi ia cukup meriah.
Kami berkongsi cerita tentang mesin masing². Pelbagai ilmu yang aku dapat masa berkumpul nie. Tentang masalah, modifikasi, pengalaman dan macam² lagi.
Bertambah la jugak kawan² aku. mau tak, ade yang turun dari melaka, kl dan perlis. Semangat diorang yang aku respek. Walaupon jauh, tu bukan halangan.
Yang penting dapat jumpe kawan² dan beramah mesra...
Harap sangat la tahun nie pun ade. Bikin gempak sikit, kasi ramai turun...baru gegar...hehehe...







1 comment: