Monday, June 15, 2009

kurindu awan!!!


semenjak kes jerebu nie...da kompom² la pandangan kabur.tambah lagi ngan udara tercemar...

Agak lama la aku tak nampak langit dan awan yang membiru...syahdunye!!hehehe...setiap pagi aku jenguk dari tingkap bilik kelabu jer!!!tertutup gak la minda aku...hehehe...


tapi alhamdulillah..semalam kul 5 pg hujan sikit...bile aku selak jer tingkap bilik...Owh kulihat awan...warna yang membiru keunguan...ade sket oren²...bestnye!!!segar trus aku pagi tue plus ngan senyuman wife aku...hallamak....chareee dok!!!


terdetik gak dalam pale otak aku...wat happen in 10 years time?dapat lagi ke aku tgk awan² nie...ke hanya warna hitam dan kelabu meliputi ruang angkasa??Damn!!!stop pollution!!!

kalo dah mcm tu..kemanakah hala kaki² DSLR mencari ketenangan & kedamaian alam?atau hanya tinggal potret tergantung di dinding??atau harus membayar harga yang mahal untuk tembus ke ruang angkasa...semata² untuk melihat warna putih sang awan??

oppss!!!enviromental sentimental sentimen lak!!!akekeke...


udah ler...aku stop dulu la yee...jumpe nanti!!


-aku masih di sini-


3 comments:

  1. ngeh~~
    sentimental di pagi hari..
    melihat awan yg cerah pasti akan membawa hari yg cerah juga kan..
    insya-Allah..

    ReplyDelete