Tuesday, June 16, 2009

4 dah blah!!!aku lak next!!!


huksss!!!2 tahun yang santai...

tu la yang aku leh gambar kan sepanjang aku kat sini...

tp, dalam santai² pon byk gak maki hamun...

cacian serta sumpah seranah yang aku dengar dari

mulut² kengkawan aku kat sini...hehehe...

well tak kira dah berapa bakul...huhuhu...kukubesi...veto...kedekut!!!


masing² mencari jalan keluar dari keadaan tenang yang menghampakan!!!

memasing lagak cool...tapi,masing² makan dalam...hahaha...

aku??manusia yang punya hati dan perasaan...juin gak la...


Pemberontak!!!


tragedi plg cool...WARNING LETTER!!!

Damn!!!hebatnye...chareee broo!!

but...past is past la...kan²?


Meh aku cite sket kronologi nye...


last year...


3 orang dah cabut dari tempat aku nie...

sorang bulan 6...

sorang bulan 10....

sorang bulan 12....


Semalam....


sorang lagi cabut....hehehe...

surat resign kuar seminggu lepas aku hantar surat aku...

tapi, di best sket la....cuti still ada 13 hari...best...


skang...next flight...aku la...hahaha...

cuti tinggal 3 hari bro!!!kalo ade 14 ari...sendre mau hengat la...

so,next week minggu last aku kat sini...


dari pengamatan aku...

skang dah tinggal 6...

4 dah ade ura² nak blah...

tunggu panggilan jer...


tinggal la 2....ermmm....


dah macam lagu budak hitam lak!!!hahaha....


Tapi...yang menyedihkan...no farewell party...

sahabat aku blah semalam pon yang ade kat opis...

aku ngan sorang lgi...yang lain??entah la...

terasa lak camn pe yang dah disumbangkan kat sini

cam takdak pape!!!


bukan nak mengharap sanjungan dan pujian melangit...

tapi...paling kurang pon...just ucapan "selamat"...or "thanks 4 everything!"...


good friends we have...good friends lost...along the way!!!


-aku masih disini-



3 comments:

  1. aku suka blues utk aku...
    lukisan nyer menarik..

    good luck kat tempat baru..
    selamat!!

    ReplyDelete
  2. hahaha
    kalo dowg xsnjung xpe!
    amek bju canter sket
    pas2 kat adik ne haaa
    hahaha
    bley pki kat U nnt
    ehek

    ReplyDelete
  3. Rileks bro.....
    Di sebalik kesusahan itu ada kemudahannya...

    All the best bro...

    ReplyDelete